Bestellen, Verzenden & Retourneren

Bestellen...

Hoe gaat het bestellen in zijn werking:

  1. Je zoekt één of meerder mooie sieraden uit.
  2. Je plaatst deze in je winkelmandje door op de knop Bestellen te klikken.
  3. Als je tevreden bent met de inhoud van je winkelmandje, klik je op afrekenen.

Afrekenen...

Hoe gaat het bestellen & afrekenen in zijn werking:

STAP 1: Gewenste manier van afrekenen

Hier geef je aan als wie je wilt afrekenen. Er zijn drie mogelijkheden:
  1. Je meldt je aan op je reeds eerder aangemaakte account.
  2. Je registreerd je tijdens het afreken proces als klant. Er wordt dan een account voor je aangemaakt dat je een volgende keer kan gebruiken om af te rekenen.
  3. Je gaat verder als gast. Er wordt dan geen account voor je aangemaakt. De ingevoerde gegevens worden eenmalig bij je bestelling geregistreerd. Je moet de gegevens de volgende keer weer opnieuw invoeren.

STAP 2: Factuur adres

Hier hebben we wat gegevens van je nodig. Als je:
  1. Registreren selecteerd wordt er naast je naam, adres en woonplaats ook een wachtwoord gevraagd. Ook kan je hier aangeven of je onze nieuwsbrief wilt ontvangen.
  2. Direct afrekenen selecteerd wordt er om je naam, adres, woonplaats en telefoonummer gevraagd. Deze gegevens zijn nodig voor een snelle en juiste afhandeling van je bestelling. Zorg er dus voor dat de gegevens kloppen. Mocht er toch iets fout gegaan zijn neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. Je hier ook aangeven of het factuuradres en het afleveradres hetzelfde zijn.
  3. Terugkerende klant. Je hebt reeds eerder bij ons besteld en een account aangemaakt. Als je inlogt zijn je gegevens al bij ons bekend en zijn vooraf reeds ingevuld. Als je meerdere adressen hebt aangemaakt kan je hier de keuze maken naar welk adres de factuur gestuurd moet worden.

STAP 3: Afleveradres

  • In de meeste gevallen heb je in de vorige stap aangegeven dat het factuuradres en het afleveradres hetzelfde zijn. Mocht dat niet zo zijn dan kan je hier het afleveradres opgeven.
  • &nsbp;

STAP 4: Verzendmethode

  • Hier wordt aangegeven wat de verzendkosten voor je bestelling zijn. Hoe deze zijn opgebouwd kan je verder op deze pagina lezen.
  •  

STAP 5: Betaalmethode

  1. Hier selecteer je de manier waarop je de bestelling wilt betalen. Afhankelijk van het factuuradres zijn er diverse mogelijkheden. Verder op deze pagina een overzicht van de betalingsmogelijkheden per land. De iconen van de betalingsmogelijkheden zijn in eerste instantie licht grijs gekleurd. Op het moment dat je een betalingsmethode aankies veranderd deze in een gekleurd icoon.
  2. In deze stap heb je ook de mogelijkheid om gebruik te maken van kortingsbonnen, kadobonnen of spaarpunten. Meer over onze spaarpunten verder op deze pagina.

STAP 6: Bestelling bevestigen

In deze stap bevestig je bestelling. Hier zie je ook een overzicht van je bestelling met:
  1. Alle produkt-items die je wilt bestellen.
  2. Het sub-totaal bedrag van je bestelling.(zonder BTW)
  3. Het aantal spaarpunten dat voor je bestelling wordt gebruikt.
  4. De verzendkosten.
  5. De kortinsbon of kadobon die je hebt gebruikt.

Betalingsmogelijkheden

Voor het voltooien van je bestelling ondersteund Cattivo, afhankelijk van het factuuradres, de volgende betalingsmogelijkheden:.

Nederland iDEAL iDEAL iDEAL iDEAL
België iDEAL iDEAL iDEAL
Duitsland, Oostenrijk, Zwitserland, Hongarije, Polen, Italië, Spanje, Frankrijk en het Verenigd Koninkrijk iDEAL iDEAL
Overige landen iDEAL

Spaarpunten

Iedere keer als je iets koop bij Cattivo krijg je spaarpunten. Als je voldoende spaarpunten hebt kun je hiervoor iets kopen in de webshop van Cattivo.

Het aantal spaarpunten dat je krijgt staat bij elk produkt vermeld. Ook staat bij het produkt vermeld hoeveel spaarpunten je nodig hebt om het te kopen.

Elke spaarpunt is € 0,01 waard.

Spaarpunten kunnen niet in combinatie met kortingsbonnen en kadobonnen gebruikt worden.


Kortingsbonnen

Kortingsbonnen bevatten een code die je een korting geven. Dit kunnen drie dingen zijn:
  1. Je krijgt een bepaald percentage korting op je bestelling
  2. Je krijgt de korting in de vorm van een bedrag (bijv. € 10)
  3. Je krijgt gratis verzending

Een kortingsbon kan altijd maar een keer toegepast worden. Het is dus niet zo als je de kortingscode drie keer op je bestelling toepast dat je dan ook drie keer de korting krijgt.

Kortingsbonnen kunnen niet in combinatie met kadobonnen en spaarpunten gebruikt worden.


Kadobonnen

Kadobonnen zijn bonnen die in de meeste gevallen door iemand gekocht zijn en aan jou gegevens is.

Een kadobon heeft altijd een geld waarde en is onbeperkt geldig.

Wanneer een kadobon niet volledig is besteed zal het restant op de kadobon blijven bestaan totdat deze volledig is gebruikt.

Kadobonnen kunnen niet in combinatie met kortingsbonnen en spaarpunten gebruikt worden.


Verzending

Nadat Cattivo je bestelling in behandeling heeft genomen en de betaling is ontvangen (tenzij je hebt gekozen voor betaling achteraf) wordt je bestelling netjes verpakt en verzonden. Cattivo streeft er naar om bestellingen dezelfde dag nog te verzenden, als deze voor 16:00 uur zijn ontvangen.

Op het moment dat je bestelling is verzonden wordt je hiervan op de hoogte gebracht via email. Ook zal in deze email een Track & Trace code worden vermeldt, zodat je het pakketje kan volgen.

Alle bestellingen worden verzonden met PostNL. De tarieven die Cattivo hiervoor hanteerd zijn alsvolgt:

  • Nederland: € 1,95
  • Euro zone 1,2 en 3: € 5,50
  • Overige landen: € 9,70

Meer informatie over verzendtarieven kan je vinden op de website van PostNL


Retourneren

Ondanks dat Cattivo jou bestelling met de hoogst mogelijke zorg heeft samengesteld kan er natuurlijk soms wat misgaan. Cattivo hecht zeer veel waarde aan haar klanten en vindt het dan ook uitermate vervelend als zoiets gebeurt.

Als er iets is misgegaan dan willen we dit graag zo snel mogelijk weten, zodat we ook snel voor een oplossing kunnen zorgen.

Cattivo wil je dan ook vragen om in zulke gevallen gebruik te maken van het RMA formulier op haar website. Hier kan je aangeven wat je wilt retourneren en wat hiervan de reden is.

Zodra we de retouraanvraag hebben ontvangen nemen we deze in behandeling en krijg je hier (op werkdagen) binnen 24 uur een reactie op.

Nadat je van Cattivo hierover bericht hebt gehad kun je de produkten terugsturen naar:

  • Cattivo
  • Moutershof 25
  • 4871 KP ETTEN-LEUR
 

Uit hygiënisch oogpunt kunnen oorbellen en piercings, welke uit de verzegelde verpakking zijn gehaald, niet geretourneerd worden.


Klachten

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar . Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanner je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.


Herroepingsrecht

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via RMA formulier, of u kunt uw bestelling retourneren met het ingevulde formulier voor herroeping. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na ontvangst van uw retour terugstorten.

Voor meer informatie over het herroepingsrecht verwijzen wij je naar artikel 6,7 en 8 van onze algemene voorwaarden.

All rights reserved - © 2015 Cattivo®